SELAMAT DATANG KELAB ENFORCEMENT MOUNTED UNIT DBKL * CEKAL * BERANI * TABAH * DEDIKASI © [ E.M.U.]™ ® FACEBOOK : Unit Berkuda DBKL ∆ COVID 19 ∆ SILA PATUHI SOP ∆ #KITA JAGA KITA ∆

Khamis, 3 April 2014

Apa kata Mahaguru58 tentang DBKL [ DBKL's Horse & Carriage Rides ]

Why aren't they promoting Malaysian Traditional Attires?


Saya tidak dapat memandu dan tempat letak kereta saya di KL PD hari! Alasan bahawa pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur telah sekali lagi muncul dengan keputusan keldai jantan mereka untuk menghalang ahli daripada menggunakan tempat letak kereta yang dikhaskan untuk ahli pergi Perpustakaan.

Saya mendapati ia sialan merengsa Bilakah setiap sekarang dan kemudian orang-orang gaji lemak pendapatan yang memikirkan keldai dumb pendek jangka idea-idea seperti ini tidak pernah gagal untuk menyusahkan rakyat Malaysia dan KLites dengan terus berfikir apa-apa sakit keputusan!

Walaupun kakitangan Perpustakaan DBKL mengadu kepada saya bahawa mereka juga telah meletakkan di sepanjang bebendul yang hasilnya arnab baru ini brained program oleh honchos atas DBKL!

Malaysia tidak pernah menjalankan kekurangan itu orang-orang bijak yang sentiasa datang dengan idea-idea tinggal pendek dan promosi. Mereka tidak memberikan keldai tikus yang mengenai orang-orang atau masalah apa keputusan mereka memberi kelahiran ke?

Setakat yang mereka adalah prihatin, mereka masih dapat dipacu seperti VVIP untuk tempat letak kereta Kawasan Merokok memudahkan mereka manakala kita yang warganegara semata-mata hanya boleh pergi ke neraka!

Apa yang boleh kita lakukan? Pihak berkuasa tempatan akan dilantik tidak dipilih sehingga ada apa-apa yang boleh kita lakukan untuk mereka! Lagipun, mereka adalah tuan dan Sarjana Kay Ell! Untouchables!

Sekarang, akan datang perkara mengapa neraka Adakah pemandu pengangkutan berpakaian sebagai koboi?

Adakah kita pernah ada orang koboi pakaian tersebut dalam sejarah negara kita? Kenapa DBKL tidak peduli sekurang-kurangnya memberi negara budaya Melayu dan identiti tempat di mereka arnab brained skim-skim seperti ini?

Sekurang-kurangnya, jika mereka mahu untuk berbelanja secara Royal tentang tarikan-tarikan tersebut massagers, mempunyai kesopanan untuk mempromosikan budaya tradisional Malaysia dan norma-norma!

CERITA PENUH ..sila klik

Tiada ulasan:

FOLLOWERS